Ocak2021 Birsiyahhikayesi tabi canım ankara da oturuyorum kışları ciddi soğukları oluyor geçen sene en yüksek 600 gelmişti. Bu sene de zamlarla baya gelir diye düşünüyorum
Birsiyahhikayesi esracanlier gündüzleri kapatıp gece açmak çok yakıyor diyorlar canim derecesini Azalt tamamen kapatma
Evrim1906 Birsiyahhikayesi güneş olsa bile Ankara nın ayazı yetiyor valla da zam üstüne zam geliyor herşeye altın dolar aldı başını gitti herşey ateş pahası nasıl bir dünyaya çocuk getirdik bilmiyorum rabbim neslimizin yardımcısı olsun