silaayda benim kızda göbekte kaldı ilerlemedi sütüm benimde uç gün sonra gelmişti emmedi bi de benim ki sağma yapıyordum alarm kuruyordum gece bir saatte bir kalkıp doyuruyordum karnını uyandırıyordum zorla ayak tabanına vur böyle bisey fırlatır gibi yapıyoruz ya parmaklarımızı büküp ben öyle yaptım iki gün üst üste kan verdik geriledi çok şükür yatmadık çocuk emmiyorsa mama yerine sag sütünü ver bakma doktora bana da öyle dedi doktor şimdi iki aylık olduk ben vermiyorum mama her gün binde bir veriyorum bi de öyle dene