silaayda
rica ederim😊 süt konusunda da sakın stres yapma. İnsan yeni doğum yapınca sütünün az gelmesi konusu mesele olunca çok üzülüyor. Kendi kafanda benim sütüm bebeğime yetiyor, zaten midesi kiraz kadar de ve öyle olduğuna İnan😊 sen stres yaparsan sütün etkilenir. Benim tam anlamıyla sütüm 9.gün geldi hatta doktor şaşırdı. Ama pes etmedim. Arada göğsünü ılık su ile yıka, masaj yap. Söylediğim şeyleri de YouTube’dan de araştırdım, hocayada danıştım. İnan şuan sütüm düzeldi😊 sende sabırlı ol sık sık emzir😊