ulkununannesi BurcuAnne su an onun midesi bi cay bardagi kapasitesinde bile degil ki saatlerce ememez hem cenesi de yoruluyodur dinlene dinlene emdir cok sabır gerektiriyo
SSYSmyye Ftmgktg slikon uç kullanıyorum uç olduğu gibi kan oluyo ordan anlıyorum. Acısı zaten bayılacağım derecelere çıkıyo. Baya çaresiz kaldım emziremedikçe bunalıma giriyorum
Fatma_zynpasya55 SSYSmyye göğüs kalkanı kullanın benimde çok yaraydı emzirirken kanıyordu kalkan çok iyi geldi.
Ftmgktg SSYSmyye arkadaşların dediği kremi deneyip emzrmedgn zamanlarda da kapak kullan benimki öyle iyi oldu
Adelezra BurcuAnne ❤️😊❤️Bende bunu düşünmüştüm... kakasını yapıyorsa ağlamıyorsa doyuyordur... ben o mızıklandıkca emzirdim beni topa tuttukar nebicim annesin 2saatte bir emzir diye oysa zaten cocuk seni yönlendiricek... sarılık şimdiye kdr olmadıysa daha olmaz... SÜTÜNDE YETİYORDUR CNK ONLAR SADECE MİNİCİK BİR MİDEYE SAHİP
Haticevys BurcuAnne cnm normal daha cok kucuk emmeyi zamanla kavricak cenesi yoruluyor hemen sen elinden geldigince sk sk emzir o yoruluyodur ondan birakip uyuyodur sariligi yok dediyse doktor zamanla cenesi kuvvetlenince guzel emicek
Haticevys Bide gögsüne hafif parmagını iz yapcak şekilde hafif bastır cektiginde beyaz renkse sarılık yoktur ama sarıysa sarılık hafifde olsa vardır ordan anlıyabilirsin
Svgi28 SSYSmyye gümüş kapak kullandım 3 gune gecti neler cektim yarı süt yarı kan içiyodu bide sürekli sütümü sürüp acık bırakyodum
Fatosveaselbebek Hanımlar benim kızımda 6 günlük ilk gunler sütüm yoktu sımdı sağarak cikiyor artı Bıde mama da verıyorum zararlimi sık sık sağıyorum Bıde krem kullanıyorum acıyor ama sut çoğalması icin sağmam lazim siz bana ne önerirsiniz doğru mu yapıyorum
SSYSmyye Fatosveaselbebek bende aynı şekilde yapıyorum canm hem mama hem emzirme yapıyorum doymuyo başka türlü çünkü
Fatosveaselbebek Bıde ne kadar sut vermem lazım sağınca 30 ss mi dıyorlar o kadar cikiyor mama yi da 30 ss verıyorum dağa fazla mi vermem lazım
Balbebek_Egemen BurcuAnne sarılık olanlar çok uyur die biliyorum emerken uyursa çenesiyle oyna emmeye devam eder
gmzozturk01 @Fatosveaselbebek daha midesi kayısı büyüklüğünde sagdiginiz süt yeterli olur mamaya basvurmayin mamanin kalorisi yüksektir bebeginizi uzun süre tok tutabilir. Bebek kolori ihtiyacini kolay saglayacagi icin kalorisi düşük anne sütü yerine yuksek kalorili mamaya yönelir. Anne sutunun sindirimi kolaydır ve bebek çabuk acikir aglar unutmayalim . Bebeginizi bol bol emzirin aglamasini beklemeyin . Süt uretimi icin en guzeli bebegin kendisi emmesi . Bebegin emiş gücü en güçlü pompadan bile daha kuvvetlidir emmedigi zamanlar memeleriniz tam kadar sagip o sutu de kaşık fincan şırınga yardimiyla verebilirsiniz . Bunlarin disinda süt üretimi icin bol su icmeniz ve uyku sevgililer..
Fatosveaselbebek gmzozturk01 çok tesekkurler sütun artıyor ama bol bol sagmayada calısıyorum rezene cayı felan herseyı yapıyorum eczenaden sut arttirici damla bıle aldık mememi de verıyorum ama gelmeyince çok sinirleniyor çok zor sakinleştiriyorum Kızı