BurcuAnne sık sık emzir canım bak benim kızımda 5 dkka anca emiyor hep öyleydi hala öyle ama her ağladığında altı da temizse habire memeni ver 2 saatide bekleme yeni doğan bebekte ağladıkça ver memeni tabiri caizse ağzını boş bırakma onlar tokluk hissini bilmedşkleri için çok emerler bide her emzirdiğinde gazını mutlaka çıkar daha sonrasında gaz sancıları mahfeseder seni