BabyAsiia ah ah derdi olmayınca ağlamayan bebeğim 4. Ayına 6 gün kala girdi bu atağa şu an 4 ay 23 günlük hala devam ediyor sanırım , öyle olmalıki hala uykuları çok kısa gündüz uyusa bile yarım saatte bi uyanıyor geceleri emmeye çok sık kalkmaya başladı derdi olmasada ağlıyor kucağımıza alalım diye bitmesini bekliyorum bende 😑