Arkadaşlar hepinize aşk olsun. Bu atak neymiş böyle?? Az anlatmışsınız. Burada okumak gibi olmuyormuş meğer. Ben böyle bisey görmedim. Üstümden arka arka 15 tır geçmiş gibi hissediyorum. Hep okurdum burada ama yaşamak bambaskaymis. Bu atağı atlatan herkesin ayaklarının altını öpüyorum. Bu neymiş böyle ya neymiş. Kaldi 33 😢😢😢