Buse-umut Merhaba ben serap 36 yaşındayım konyalıyım antalyada yaşıyorum 11 yaşında 1 oğlum 4 aylık bir kızım var.
Makbule0101 Naz0106 Benimde üç oğlum var ve üçüncü son Ömer Asaf fim rabbimin emaneti çok güzel. Rabbim hiç bir anneyi kucağı boş bırakmasın
Naz0106 Makbule0101 Allah bağışlasın inşallah. Amin rabbim bu güzel duyguyu isteyen bütün kadınlara nasip etsin🤲🌺
Naz0106 Deletedmom78654 Amin yok arkadaş için değil ama aile için 1 sene içinde Türkiye ye taşınıcaz gurbet çooook zor
Cennet24 Pamuk22 Masallah kız sana aynı yastayiz yeni bitane doğurdum 3aylik anam ağlıyor bakarken dogururkende öldüm öldüm dirildim zaten😁😁
Aysebayramm Naz0106 insanlar türkiyeden kaçmak istiyor siz türkiyeye gelmek istiyorsunuz🙈 bence pişman olursunuz gurbet zor olabilir evet ama türkiyede yaşam şartları çok zor ve çok pahalı eminim ki buradaki bütün anneler bana katılır bu konuda