Naz0106 şuan ucertsiz izindeyim daha baslamadim bilmiyorum nasıl geçecek kimseye emanet etmek istemiyorum annem dışında zaten özel kurumdayım evladım için çıkarım duruma bakicam inşallah atanirsam da evladımin geleceği için güzel şartlarda büyümesi için malum hayat şartları çok zor amin cumlemizinkini inşallah teşekkür ederim 💕