Cisem_25 kesinlikle ve çok insanı trafiği bitirdi adamı ben 4 yıldır sakin bir şehirdeyim ve her istanbula gitmemde kaçar gibi evime dönüp yaşadığım yere şükrediyorum ister evim olsun ister barkım istanbulda olsa satar kaçardım mutlaka her illet orda malesef ki