Kagansmother Saka maka uzun zamandır bebeğime alışveriş yapmaktan kendimi unutmuşum bu gun kendime bi güzellik yapıp bot aldim ve kendimi mutlu ettim sizler en son ne aldınız maksat muhabbet 🥰
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kagansmother En sooon pijama takımı aldım 3 tane indirimden cicili bicili kaptım. 😂
Askimizinmeyveleri seheriko enerjiniz süper 3 yaşında kızım var birde 8 aylık bebiş var abimizde varda o büyük olunca bir eziyeti yok fakat spora benim halim kalmıyor ki sizin bebişlerin yaşları daha yakın nasıl spora fırsat buluyorsunız maşallah
Miraveannesii Kagansmother Yazıcı aldım inşallah para biriktirip robot süpürge almayı düşünüyorum çünkü ev sürekli kıl saç tüy oluyor bıktım artık mecburiyet oldu. Bakalım para biriktip alıcam
Mom4565 Kagansmother bana en son genelde eşim alır 😂 biraz önce geldi işten çook güzel renklerde ojeler almış 😍😍
Kagansmother Lacasadekader onu beceremiyorum ben yaa oğluma da2 saatte seçtiğim için bana sıra gelmiyor botu bile itten sipar8s ettim
Kagansmother Deletedmom789 yaa kayinvalidemin çorap fetişi olduğu için bana gerek kalmıyor aile boyu her gelişinde 3 er 5 er getiriyor 🤦🏻♀️
Tatlican Deletedmom789 Kendime en cok aldığım esya çoraptır😀😀Kenarda giyilmemis 4 5çift olmazsa olmuyor🙈🙈😀
Kagansmother hunilimomm çanta yaaa benim de çantaya ihtiyacım var siz diyince aklıma geldi 😄 oyi günler de kullanin
Deletedmom78654 Kagansmother geçen hafta alışverişe gittik eşimle başabaşa 🥰 kendime 2 tane mont ( birime uzun biri kısa) bir çizme , bir spor ayakkabı aldım 😊😊
Kagansmother Deletedmom78654 ohhh iyi günlerde giyin inşallah burda hepsini aynı anda almaya kalksan servet ödersin 🤦🏻♀️
Deletedmom789 Balkizlarim görmüştüm bir yorumda bahsetmiştin, inanır mısın ara sıra aklıma geliyorsun diyorum acaba kafanda çorap derdinin olmaması nasıl bir şey 😂😂
Derinmevzu20 Balkizlarim bizim evde bulunmayan tek şey 🤣 eşini bulamadığımızdan hemen al giy yapamıyoruz
defneaselinannesi26 Balkizlarim dolap gardopstan satış yapın bence beğenirsem alırım 🤣 zor beğenirim normalde hemde size kazanç olur