Kavruk_leblebi Ttugbaa yumuşak meme candır ❤️ en güzelidir, memeler terbiye olmuştur. Sütünüz bebeğinize göre üretiliyor ve yetiyordur hemde tutuşu daha rahat olur, siz de rahat olun 🤗🌺
NinovaLemi Ttugbaa merhaba, benim de genel olarak yumuşak. Çok uzun süre emzirmedigim bir göğsüm olursa o sertleşir sadece o da çok fazla değil. Sıktığım zaman karşıya doğru fışkırıyor önemli olan bu bence. Hem sert olduğu zaman bebek emmekte zorlanıyor
351925 Uygunajda annesutudoktoru hesabın adı. Doktorun kendisi Uzm.dr.p. Yasemen canöz karaca meme reddi , emzirme , süt yeterliliği vs aklınıza gelecek her türlü konuda yazıları var bana çok iyi gelmişti okumak bilgilenmek ve yalnız olmadığımı bilmek
PinarKaya1 momofa Bende de evde hastane tipi makine var. Ne sıklıkla ssğım yapıyordunuz siz, ben günde 3-4 kere sağıyorum. Ama sağmak da artıyor diye çok korkuyorum bir yandan? Sağıyorum diye hiç düzelmezse diye çok korkuyorum
momofa PinarKaya1 günde 1 veya 2 kez yapıyordum. Sonra baktım bebeğim biberona alışacak. Bıraktım. Öyle düzeldim.
PinarKaya1 momofa Nasıl bıraktınız peki? Bir metodunuz var mı? Sağmayınca sert olmuyor muydu, sertlikle nasıl başa çıktınız? Tıkanmadı mı sağmayınca?
momofa PinarKaya1 benim bir açılınca bir daha en az 1 hafta tıkanmıyordu. Genelde bebeğim az içerde tıkanıyordu. Şimdi çok içiyor ve kuvvetli çekiyor. Azar azar sağmayı bırakırsanız düzelir zamanla. Zaten kendisi terbiye oluyor bir süre sonra. Ama o acıları hatırlamak istemiyorum, ilacı yok ki içsen de geçse.
Redpepper PinarKaya1 benim de bebeğim aynı günde yeni yeni yumuşama başladı bi garip geliyor böyle de ama daha rahat ediyor insan, süt yok hissi dışında