Ttugbaa Gögüslerim çok yumusak sıkınca süt geliyo ama hep yumuşaklar benim gibi olan varmı neden böyle normalmi
Mervehtp81 Ttugbaa gayet normal, göğüsler terbiye oluyor artık çocuğun emdiği kadar üretiyor gereksiz birikme olmas göğüslerde artık ondan yumuşak
newmomdady Ttugbaa valla bende 3 ay 23 günlük oglum var goguslerim yumusacik bombos gibi duruyo oglumu emzirdigimde sütüm kaynaadığı an iciyo kaynama gecince zaten 10 saniye surmuyo kaynama işi kaynama gectimi cok kafasini kaldiriyo doymuyo çünkü doysa uyur uyumuyoda kucagima aldigimda surekli yuzume yumuluyo emmeye calisiyo
Oznurdogan Merhabalar bende de durum aynı 7 aylık kızım ilk zamanlar doldukça çok sert olurdu şimdi yumuşak ama takip ettiğim bebek hemşiresi bunun normal olduğunu söylüyor bebeğiniz doyuyorsa ve kilo alıyorsa sıkıntı yok diye düşünüyorum
Ttugbaa Bide akıl verin lütfen mama ve anne sütü seklinde ilerliyorum 3 aylık bebeğim ve sanırım red başladı nolur bsey söyleyin nasıl enger olucam çok üzülüyorum
351925 Ttugbaa yumuşak meme makbuldür .sütün yağ oranı fazlaysa meme yumuşak olur ve sert memeye göre daha besleyicidir. Benimde bebeğim 3 aylık daha öncede red dönemi olmuştu ayakta emzirdim yatarak emzirdim kolumda sallayarak emzirdim çeşitli pozisyonlar denedim birinden birinde daha iyi emiyordu illaki bir de uyku sersemiyken emdiğinde illaki kabul ediyordu o yüzden gece hiç sorun çıkarmıyordu. Bence değişik pozisyonlarda deneyin mesela pilates topu üzerinde hafif zıplayarak bile denedim ve gerçekten geçiçi bir durum hiç geçmeyecek sanıyorsunuz ama geçiyor. Çok zor ve çaresiz hissediyor insan kendini baktınız hiç olmuyor sütünüzü gündüz sağın şırınga ya da kaşık biberon ile verin ama sürekli emzirmeyi deneyin inat edin yani bebeğin dudaklarının meme ucunda bile olması sizin süt salgılamanız için yetiyor umarım çabuk geçer … sevgiler
Ttugbaa 351925 teşekkür ederim ama memeye geldiği an ağlıyo ayakta asla almıyo ağladığı halde nasıl verebilirim sadece uykuluyken alıyo bu engel olurmu peki memeyi bırakmasına
Premsesannesi355 Ttugbaa ee benimde.yumusacikk ama.masallah sütüm var.hic mama.kullanmiyorum bı gece yanlış göğusten emzirince sisiyo okadar
PinarKaya1 Ttugbaa Merhaba, benim de tam tersi fazla süt ve aşırı meme sertliği problemim var. Oğlum 2 ay 20 günlük. Bu memeler ne zaman terbiye olup da yumuşuyor. Çok ağrı yapıyor dayanamıyorum artık.
momofa PinarKaya1 benim de öyleydi. 2 kere hastanelik oldum. Oğlum 4 ay 4 günlük. Son 2 haftada terbiye oldular. Şimdi rahatım.
Moonlightttt PinarKaya1 3. Ayda terbiye oluyor canım 10 15 gün daha dayan.ben süt bitti sandım püf diye söndü ,😅
Redpepper PinarKaya1 benim de bebeğim aynı günde yeni yeni yumuşama başladı bi garip geliyor böyle de ama daha rahat ediyor insan, süt yok hissi dışında
PinarKaya1 momofa Çok geçmiş olsun, neden hastanelik oldunuz enfeksiyon mu olmuştu? Ben artık bu sertliklerin hiç geçmeyeceğini düşünüyorum çok çaresizim gerçekten😔
momofa PinarKaya1 hayır sertlik çok fazlaydı ve artıyordu. Mastit öncesiydi. Açılmazsa mastitti. Hastane tipi pompayla sağmam gerekiyordu. Süt kanalı tıkanmıştı. Sonra eve kiraladım o pompadan.
351925 Ttugbaa İnstagramda annesütü doktoru var isterseniz takip edin yazılarına videolarına bakın bana çok yardımcı olmuştu .
PinarKaya1 momofa Bende de evde hastane tipi makine var. Ne sıklıkla ssğım yapıyordunuz siz, ben günde 3-4 kere sağıyorum. Ama sağmak da artıyor diye çok korkuyorum bir yandan? Sağıyorum diye hiç düzelmezse diye çok korkuyorum
351925 Uygunajda annesutudoktoru hesabın adı. Doktorun kendisi Uzm.dr.p. Yasemen canöz karaca meme reddi , emzirme , süt yeterliliği vs aklınıza gelecek her türlü konuda yazıları var bana çok iyi gelmişti okumak bilgilenmek ve yalnız olmadığımı bilmek
Nurtalib Ttugbaa benim hep öyle 3 aylik bebegim ancak 5 kez sertlesmistir oda 10 saat falan emzirmezsem öyle ams süt de emince geliyor şükür bazen az oluyor tabi
Syktoprak Ttugbaa ben benimde aklımda hep soru işareti sıkınca geliyo ama öyle kendiliğinden akması yok..Mama da veriyorum çok zor ilerliyoruz 6 aylık 7300gr 69cm boy 1gun mama vermeden denemeye korkuyorum ac kalmasın diye