Sedaaras09 Hly3452 Ha biz ha siz aynıyız gittmi gelmiyo geldimi gitmiyor ama bizimki tutunup kalkiyo mutfak dolabı koltuklar falan öyle gidiyor bizimkide poposunun üstünde gidiyor hiç emeklemedi🤦kesin yani konuşmadı e okula başladı yazmadı e ben bide 2. Ye hazirlaniyom 😅😅😅
Hly3452 Sedaaras09 Allah cümlemize kolaylık versin. Yuruse tuvalete alissa bende dusunuyorum tup bebek benimkisi ikincide oyle olcak ondan fazla mesafe birakmak istemyrm . Haklariinda hayirlisi insallalh saglik sorunlari yokdur naz yapıyor lardir Hayırlısıyla yurusunler insallah
ugurbocegmm Geçen gün bana komşu yürümesi lazım yürümüyor mu ? Dedi oğlum dahaa 11 aylık (sıralıyor 1 aydır) gerisini sen düşün çevre de etkiliyor insanı. Her çocuk kendine özel 1.5 yaşına kadar yürüyeceklerdir inşallah🙏 takılmayın. 🌺
Sedaaras09 ugurbocegmm kesinlikle öyle her gören sanki ilk defa soruyor gibi 10. Soruşu e yürümedi mi hasta mi biseysi mi var Dr götürdün mü yürümez bu falan filan diyor
Sedaaras09 Bende aynı düşündüm çok yanlız kalıyor tam 1 yaşında hamile kalmışım ikisi birlikte büyüsün istiyorum inşallah canım çok sağol sağlıklı olsunlar Allah cümlemizin evladına sağlıkli sıhhatli uzun ömür versin acı keder gostermesin
ugurbocegmm Sedaaras09 ağzı olan konuşuyor inanın hiç takmıyorum artık sizde öyle yapın Rabbim ne derse o sonuçta 🤗🙏
eceunverkanra Sedaaras09 18 aylik olana kadar normal diye biliyorum, siz soylenenleri duymayin bunun icin uzulmeyin her bebegin gelisimi farklidir🌸
miniiminee Bnm oğlumda 16.5aylıkken yürüdü ben de çok kafaya takıyordum ama boşuna üzülmeyin şu an 2yaşındayız yerinde durmuyor maşallah çok güzel yürüyor her şey zamanla zorlamayın ama alıştırmayı da ihmal etmeyin 🌸🧡
Bebek2020_ Sedaaras09 sizin yine heyecan yapıyor yani istekli. Kızım da hiç istek yoktu. Teşvik ettiğim zaman sinirleniyordu. İlk koltuğu yasladığımda çok sinirleniyordu oyuncaklara yaklaşmıyordu. Artık ben ayaklarını tutup hareket ettiriyordum. Bu aşamaya kadar geldiyse gerisi bir ay içinde gelir. Bazen bebekler yeni yürümeye başladıklarında düşerler. Bu onları korkutur bir süre yürümezler sonra cesaret alır yine yürümeye başlarlar
gurbet_gelini12 Sedaaras09 bizim de aynı🤦♀️🤦♀️Aynı anlatıgınız gibi insallah yürür bende beklıuorum