Sedaaras09 Mrb anneler oğlum 15 buçuk aylık hâlâ yürümüyor koltuktan tutunup gidiyor yattığı yerden kendi kalkkyor ellerini bitaktigim zaman karsidaki kişiye anca 4 5 adım gidebiliyor hala denge yok asla tek yürümüyor ben dışarı çıkardığımda bazen inat edip yere basmadigi bile oluyor oturup kaliyo ne yapacağım hiç bilmiyorum biraz daha bekliyim mi yoksa hemen dra mi goturmelimiyim Dr ne diyecek nasıl bir yol izleyecek bilgisi başına geleni varsa yazsın lütfen gören herkes hala yürümüyor mu diyor benden sonra doğuranlarin hepsinin yavrsusu yürüyor benimki neden yürümüyor ilk cocuk ama elimden geleni yapıyom yinede yürümüyor cevaplarınızı bekliyom 🌺
Monaroka Sedaaras09 18 aya kadar normal deniliyor. Siz ve eşiniz de küçükken geç yürümüşseniz buna da bağlı olabilir. Üzülmeyin zaten atıyormuş birkaç adım, arkası gelir inşallah
Happygirl8 Sedaaras09 18 aya kadar yürümemesi normal, henüz hazır hissetmiyodur kendini ya da desteksiz basmaya korkuyodur 🙆♀️
Aaeess Sedaaras09 benim kızımda 15 aylık yürüdü korkmayın her çocuk farklıdır. Kimi erken kimi geç ve çevreden herkes niye yürümüyor benimki şu ayda yürüdü vs. diye karşılaştırma yapıyordu. Dinlemeyin kimseyi 4 5 adım atıyor yazmışsınız aslında yürüyor yani. Biz karşısına geçip oyun oynayarak hadi bana gel yapıyorduk ben tutuyordum eşim karşıda duruyordu ona yürüyordu. Sonra özgüven gelince kendi yürümeye başladı.
Asafbey44 Sedaaras09 benim oglumu tarif etmişsin merak etme koltuğa tutunup yürüyorsa sıkıntı yok benim oglum daha yeni yürümeye başladı 18 aylık senin yazdıklarının aynısını yapıyordu ellerinden tutup yürütmeye çalışın başka yapacak bsey yok doktora da gitsen röntgen çekiyor kalça çıkıklıgı varmı diye bazı bebekler geç yürüyor 18 aylık olunca yürür merak etme
Sedaaras09 Monaroka biz eşimle aynı 1 yaşı 2 ay geçince yürümüşüz 18 aya kadar normal mi size Dr mi söyledi 18 .ayı ben nette 15 aylıkta artık yürümesi gerektiğini duydum
Sedaaras09 Happygirl8 en son 13 aylıkken gitmiştim Dr o zamanki hareketlerini söyleyince 1 aya yürür demişti o zamandır bekliyoz hala
Sedaaras09 Aaeess İnanin bizde öyle yapıyoruz hatta bazen çok heycanlaniyo hemen yakınlarında bı koltuğa tutunuyo esim yorgunsa ben artık bebek arabası almiyom dışarı cikariyom tek elinden tutup yürütüyorum bazen adım atmıyor inatla birakiyo bazense çok güzel yürüyor ama devamı hiç gelmiyor milleti bıraktım da acaba başka birşey mi var ayı geçti mi neden yürümüyor diye telaş ettim
NilsMomm Sedaaras09 15 ay 26 gunluguz son 4 5 gündür yürümeye başladı.merak etmeyin yürümek için o büyük cesareti bekliyodur ☺️
Sedaaras09 NilsMomm ne güzel ya çok sevindim sizin adınıza ins benimkide yürüsün çok istiyorum daha ne kadar beklicez ins biseyi yoktur 16 aya girince bı Dra goturucem başka biseysinmi var diye
Aaeess Sedaaras09 etmeyin şimdi korkuyor belli ki bizimki de öyleydi cesaretlendirin yürüme araçları var onlarla gezinsin evde tutanarak çok normal tez yürür görürsünüz.🙂
NilsMomm Sedaaras09 kendi ayağa kalkıyor adım atıyor diyorsunuz demek ki güç kaybı yok.benim kızım da öyleydi ama aşırı korkak bı yavrum var anca yürümeye başladı yine doktora götürün tabi ama kesinlikle fizyolojik bir problem olduğunu düşünmüyorum 🙂
kenankaan Sedaaras09 benimki 17 aylık yürümüyor, herkes eninde sonumda yürüyecek., yürümeyen insan yok (beyinde problem olmadığı sürece), şimdilik emeklemek ve sıralamak ile meşgul. Zorlamıyorum kendisini.
Zeyno111 Sedaaras09 Zorlamayın hiç 18 aya kadar normal zaten doktor kontrollerinizde vardır. Ben geç yürümüşüm mesela emeklemişim aylarca öyle de olabilir her bebek farklıdır bir sıkıntı olduğu anlamına gelmez
Sedaaras09 Zeyno111 İns bakalım 16.ayda goturucem Dr kontrol var varsın bı sorun bı hastalık cikmasin
kenankaan Sedaaras09 anladım, ama diğer gelişimlerinde bir sorun yoksa illa ki yürür, hiç stres etmeyin. Motor gelişimleri birden oluyor, bir gün bakıyorsunuz emeklemeye başlamış, bir bakmışsınız yürümüş
Zeyno111 Sedaaras09 Allah korusun sanmıyorum ben genelde geç yürümeler olabiliyor ayaklarının üzerine basıyorsa sıkıntı olacağını sanmam ya
Sedaaras09 kenankaan Diger gelişim derken anlayamadım kusra bakmayın ins inşallah ağzınız bal yesin yürüsün
tkolcak Sedaaras09 Kilolu bebek mi canım. Kilolu bebekler biraz daha geç yürüyor kilodan dolayı. Biz yürüteç kullanmadık 10 aylıkken yürüdü. Aktivite masası vermişti komşum onla oynamk için sürekli ayaktaydi. Bence seninkinin yürümeside yakındır. İlk zamanlar.bizimde.oyleydi. evde yürürdü.ama dışarı çıkınca korkar bacakları titrerdi. Sonra alıştı dışarı cika çıka.
Sedaaras09 tkolcak tekerlekli olan aktive masası mi bizde de vardı sürekli düştü suremedi bebekken kiloluydu şimdi döktü kilosunu normal diyr doktor