ikizerkekannesi Volmine dimi ya bende öyle hissettim tam bana öyle geldi galiba derken daha şiddetli salladı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ssoysalasli Cayırova tarafından hissettim. Oturuyor olmasam hissetmezdim.
Cennet-Kokulum Volmine Bende burda okudum Allahtan hissetmedim ama avize hala sallanıyor ayakta olduğum için hissetmedim demek ki elim ayağım titriyor 😢😢
Elif1150Ecem Denizzz88 Düzce’de oldu , yakın illerde hissedildi, rabbim bidaha yaşatmasın bu korkuyu 😔🤲🏻
101021Can İstanbul Kağıthane bebeğimi emziriyordum uyusun yemek yapmak için mutfağa geçim diyordum bi anda salladı hemen eşimi aradım o hissetmemiş ama ben hissettim çok korktum Allahım beterinden korusun… çok geçmiş olsun
Zlm Volmine ben hissetmedim Ümraniye’deyim eşim yazdı banada ama korktum şimdi oturuyorum ama kalbim nasıl atiyo bı bilseniz
dnzcyc Ben koşuşturuyodum evde o yüzden hissetmedim galiba. Sarıyerdeyim eşim aradı o zaman öğrendim deprem olduğunu
ikiPrensesAnnesi20 Volmine bende İstanbul hadimkoydeyim hisetmedim ben arkadaşım söyledi bana. Da o hisetmis
Aybersa Volmine hiç hissetmedim, eşim aradı da söyledi ki ben 99 depremini hissetmemis insanım ,hiç hissedemiyorum😏