Domino bende hissettim post actim hatta çok korktum eşimi aradim komşuyu cagirdim. bi daha olursa cikariz korkma dedi. sancaktepe deyim bende. çocukları alip koltuğun yanina eğildim. rabbim korusun.😔😔
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Volmine Evet bende hissetim kısacık sürdü ama ileri geri salladı kuvvetli salladı. Gebzeden hissettim bu arada.
ikizerkekannesi Volmine dimi ya bende öyle hissettim tam bana öyle geldi galiba derken daha şiddetli salladı
Ali23asaf Volmine Evet ya oğlumla yatakta uzaniyirdok bende sandimki oğlum döndüğü için öyle hissettim meğer deprem olmuş
61arzu Volmine bursadayım hiç hissetmedim bende ya colk korktum suann evde tek başımayım 3 aylık oglum var naparım şimdi ya ay rabbim herzaman korkmusumdır ya🥺🥺🥺
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ssoysalasli Cayırova tarafından hissettim. Oturuyor olmasam hissetmezdim.
1mom1babyy Volmine bende hissettim bağcılarda Düzce de 5.3 büyüklüğünde olmuş Rabbim beterinden korusun inşallah🙏🏻
Vanilyaaa 1mom1babyy merhaba canım bende Bağcılardayim bende hissettim koltukdaydim baya sallandı koltuk hangi semt??