Seda60199 Marjinal_Anne2 benim doktor hiç ocean falan deme devit kullan dedi ama içim pekte rahat değil. Bunlar daha mı iyi acaba
RuzgarMommys Marjinal_Anne2 400luk tabi hic bi sorun yaşamadık test yapıldı d vit iyi çıktı hergün 1 fıs
Uzayiko Marjinal_Anne2 memnunum doktorum onu verdiği için kullanıyorum.Hamileykende kadın doktorum vermişti bana yetişkinler için olanını ondanda memnundum
Marjinal_Anne2 nursocum canm biz demin gittik tekrar başlattı açıkcası , iki yaşa kadar devam dedi ama
Marjinal_Anne2 nursocum işte iki ay takip edip sonra şimdilik boy kilo iyi gibi dedi hemen tahlil yaptırmak istemedi iki ay çinko bir d vit verdi beslenme için gittim açıkcası aşırı iştahsız
nursocum Marjinal_Anne2 anladım kuzucum kullan bakalım doktor artık kullanmana gerek yok dedi de benim oğlum 22 aylık olmak üzere zaten