Marjinal_Anne2 Merhabalar sizce hangisinin kullanmalıyım , doktorumuz wellcare yazmış ama kararsız kaldım , wellcare hiç kullanmadım kullanan var mı
Lulemom Marjinal_Anne2 ocean bilmiyorum ama wellcare kullanıyoruz. Temiz içerikli. Fıs fıs gibi olduğundan kullanımıda çok kolay
Mommy_Bird Marjinal_Anne2 ben ilk bebeğimde hep onu kullandım bence o daha iyi bize de dr onu söylemişti
Findiginannesi Marjinal_Anne2 Benim kizim 25 aylik 1000 lik olani verdi ocean. Cok memnunum kizimi hemen duzene koydu
Gtmz Ocean kullandım düzenli olarak 14.ayinda bıngıldak kapandı. Önemli olan vereceğin zaman omlet gibi kalsiyumlu ve yağlı şeyler yedirirken öğün arasında ve gündüz verirsen etkileşime daha çabuk geçer bebekken de emzirme arasında
RuzgarMommys Marjinal_Anne2 400luk tabi hic bi sorun yaşamadık test yapıldı d vit iyi çıktı hergün 1 fıs
Gtmz Marjinal_Anne2 yine de 600luk olması lazım 10 kiloya gelince 1000lige geçiliyor çünkü ve 1.5 yaşında 40luk az gelir canım kış dönemi bir de
Marjinal_Anne2 Gtmz anldım çok sağolun acaba kiloyu az buldu dA mı çyle yazdı bir sordum eğer yeterli derse bile bi tık üstünü alırım ben ya
Gtmz Marjinal_Anne2 iki markada aynı şeye hizmet ediyor temiz buarada ama dediğim gibi az bebekken veriyoruz 400luk instagramda herhangi bi doktora yazın o bile 600 der :)