Mom544154 bir büyüğü yok işte keşke olsaydı🥲 bakalım dışarı çıkana kadar etiketini kopartmayı düşünmüyorum bende bu tarz mont gelirse öyle yaparım.
bizde geçenlerde bot bakmaya gittik zaradan denedik çok hafifti ama bir ayağı çarpık adım atıyordu. Dedik birde viccoya bakalım onda da aynıydı bir ayağı hep çarpık adım attı. Ama normal spor ayakkabıda öyle olmuyor. Sanırsam bileğe kadar olduğu için bir ayağı çarpık oldu. Şu an o kadar kararsızım ki ne alacağımı bilmiyorum ayakkabı olarak