nneslihan DuyguDefne07 tüm inditex grubu indirime girecek, zara home da dahil. Eğer bu grup için soruyor iseniz
DuyguDefne07 nneslihan bebek ürünleri için sordum açıkçası biraz ihtiyacımız var. İndirime girecekse bekleyeyim 😂
Mom544154 DenizSerap haklısın ocak ayındada bakmak lazım. Ama eski indirimler pek olmuyor eskiden çok iyidi
nneslihan Mom544154 tamam kuzum😍 Mom544154 evet ya bende o gün baktığımda hiç göremedim yeşili, şansa gördüm bir tane kalmış😂 en güzelini yapmışsın büyük almakla, diğerleri 18-24 bu yeşil 12-18 mecbur olarak aldım büyüğü olsaydı 18-24 alırdım onuda😂
Mom544154 nneslihan bende hiç görmedim yeşili onlineda fiyatıda iyimiş. Güle güle giysin. Ben 2 3 yaş aldım seneyede giyer artık 🤣
nneslihan AtaVeAnnesii güle güle giysin kuzucuk🥰 ben bu montu o kadar bakmama rağmen nasıl görmedim ki 🥲
AtaVeAnnesii nneslihan Ben magaza da gordum beden yoktu 18 24 kalmamisti onlinedan aldim hemen 😄 1 ay oluyor ama 😬
nneslihan AtaVeAnnesii tam aradığım bedenmiş gel değişelim🤪 bizimkide 12-18 kaptırmadan aldım bende online dan😃
AtaVeAnnesii nneslihan 😂😂 ya 18 24 nette sorun yoktu ben alirken hatta geldi leke varsi kolunda bidaha iade ettim bidaha aldim falan😀
nneslihan Mom544154 17 aylık olacak🥲 evet bakıyorum 1 haftadırda bakalım inşallah gelir, daha dışarı çıkmadığımız için etiketli zaten dün geldi kargosuda emire bot aldın mı kuzum sen