MyEternalLoveNoyann merhaba biz 2,5 aylıkken yaptırmıştık sünnetten önce anestezik krem sürülmüştü bide ağrı kesici fitil verilmişti daha sonra lokal anestezi ile uyuşturulup sünnet edildi. Sünnetten sonra Fitilin ⅔ ünü 6 saat arayla 3 kez daha verdik. Hiç ağlamadı ağrısı olduğunu da düşünmüyorum huzursuzluğu da olmadı . Sünnetten sonra doktor sadece bezi gevşek bağlayın yeterli demişti birde ertesi gününe 7-10 damla günde 3 kere kantoron damlatmamızı söyledi . Normalde sargısı 2.gün açılacaktı .Sargıya kaka bulaşırsa hemen sargıyı açıp bol su ile yıkayıp antibiyotikli krem sürün demişti ve bizim öyle oldu ama bi sorun da çıkmadı . Pipiye her kaka bulaştığında bol su ile yıkayıp kremledik. Ben kantoronun da işe yaradığını düşünüyorum sizde doktorunuza bir danışın derim . 5 günde gayet iyileşiyor ilk üç gün dikkat etmek gerekiyor. Umarım süreci iyi atlatırsınız , sevgiler