2 aylıkken yaptırdk, ertesi gün sargıyı açtı, normal yaşamınıza devam edin, bezide normal bağlayın, baticon verdi 5 gün günde 3 defa sürdük, 5 günün sonunda bepanthol baby kullandık 2-3 gün kadar ve birşeyi kalmadı. Dikkat etmen gereken şeyler bezini sık değiştir ve kaka yaptığında pipiye bulaşmışsa hemen yıkayın demişti doktorumuz. Biz ilk birkaç saat zorluk çektik sonrasında sıkıntımız olmadı. Hayırlı olsn sizede şimdiden