Sebis3232 Bilgemayse bi de öyle deniyim canim ama inan bana ben o aylarda çok.daha rahat tim büyüdükçe zorlaştı resmen
Bilgemayse Sebis3232 Off daha da kötü olursa ne yaparım bilmiyorum 😭😭 bir de herkes kandırdı beni 6 aylık olsun rahatlayacaksın diye 🤷🏻♀️
ilahiyatci_Mom Sebis3232 8 tane cıkardı sanırım azılar geliyor ama kabarmada yok bilmiyrm ümidim yok sanki uykudan yana😩
Sebis3232 ilahiyatci_Mom masallah bizim ağızda bitane yok daha bunlar böyleyse azı dönemini düşünmek istemiyorum
Bilgemayse Sebis3232 Yok ya en az iki yaş biterse uyur bu çocuklar. O zamanda yanında yatabilir miyim korkuyorum diyecekler eminim 😭😭
ilahiyatci_Mom Sebis3232 bende ki sanırım onun agrılarından uyumuyor geceden sabaha bu gecede ayaktaydı anlamıyrm bunca uykusuzluga nasıl dayanıyor gündüzde uyumaz ben cok kötüleştim psikolojik yıpranma had safhada cok agresif oldum malesef o kadar çabalıyorum ki onu üzmemmek için bazen dayanamasakta elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalısıyoruz . Annelik zor işmiş 🥺
Bilgemayse Sebis3232 Ben de konuşmak istiyorum artık. Dilini bir anlasam, sarılır uyuruz da haklısınız 😭😭
Mom_teacher Sebis3232 9aylık bebem 1aydır aynen bu anlattığınız gibi, gecelerim ziyan, gündüzleri yarım saat uyuyor, uyuduğu yetmiyor, hep üstümde bütün gün, gören ne huzurlu bebek derdi şimdi eser yok😭😭ne zaman geçecek blmiyorum
Sebis3232 Mom_teacher aynı cnm aynı inan uyku eğitimini düşünür oldum ama dis donemiyse boşuna yipratcam bebegimi de kendimi de
Bilgemayse Sebis3232 Evet o günler de kolay değildi. Yine ne zaman doğacak diyordum 😥 Biraz sabır inşallah
Mom_teacher Sebis3232 2tane çıkmıştı, üstten 3dişbirden geliyor, bugün kriz tavan yaptı, geceden beri sürekli ateşi yükseliyor, 2kez 5dk lık uykuyla akşamı yaptık gecemiz hayrolsun