ZMK Panik atagim var zaten bekarken vesveseden dolayı çok içime donuktum üniversitede biraz düzeldim sonra düzeldim ama halen de bebekten sonra evham yapmalarim çoktur veya en ufak bi şeyde elim ayağım boşalır mudahele bile edemem en ufak tartışmada eşimle hemen elim ayağım titrer strese hiç gelemem ama ne yazkkki hayatlarımız öyle olmuyor illa bebeğe karşı tutumuma da yansiyor