Sarpp of çok skldim bu evhamdan kaynanam çok hastalık hastası oğluma karşı en ufak öksürükte hasta bu çocuk diyo. Bu akşam onlara götürdük bu çocuk çıplak dedi boynu biraz açıktı bende telaş yaptım kayinbabam dedi montsuz muydu ki dedim yok montu vardı e nolacak o zaman dedi içerisi petekli zaten dedi. Ama buna rağmen hep içimden dedim acaba hasta mı olur bu gece de böyle evham yaptım ne çocuğu uyuttum ne kendim uyuyabildim.her dk ates olcuyorum bı ara dedim bronşit mi oldu:(