Yasemin41_ Uyuması çok büyük sıkıntı . Acilen Dr gidip gaz damlası yazdır bence , hatta biz Metsil kullanıyoruz çok memnunuz Dr danış yazdır sen de 👍🏻 Allah yardımcınız olsun 🙏 Doktora gidene kadar da evde yapabileceğin şeyleri yapmalısın duş aldır , masaj yap , saç kurutma makinesini aç hem sesi rahatlatıyor hem de karnına ayaklarına tut ısınsın gaz çıkışı kolaylaşsın hatta evde plates topu varrsa bebeğini kucağına al topun üstünde otur hafif hafif zıpla çok rahatlayacak