Asyanesrin ya biberonda devam sütğ verebilirsiniz ya da kaşık maması yedirebilirsiniz tercih sizin🌸
ben hipp combiotic 3 numara mama kullanıyorum.210 cc kadar içirip yatırıyorum sabaha kadar kalkmıyor kızım ama dediğim gibi 2 yaşında benimki ve 4,5 ay emdiği için çok meme düşkünlüğüde olmadı hiç bir zaman o yüzden kalkmaz sabaha kadar.
kız kardeşim de biberonla beslemek yerine uykudan önce hipp in gece için olan kaşık mamasını yedirirdi,kendisi uyurken de az bir mama içirirdi biberonla.yeğenimde sabaha kadar uyurdu.
tabiki marka tercihi de sizin,ben başından beri bu markayı kullanuyorum çok memnunum.