Bende günde bir defa avent biberon kullanıyorum . Ama bu defa da her ağlayıp meme istememesini biberona alıştı diye yoruyorum. gaz sancısı oluyor, ataklar oluyor onları anlayamıyorum bu defa kendimi strese sokuyorum . Onun için 4.ay sonuna kadar biberon kullanmak istemiyorum aslında . Çok sütüm gelsin diye gün içinde sürekli bişeyler yiyorum .sonumuz ne olur bilmiyorum