Cinarmom7 doğdu, biberon vermedim direndim, sarılıktan hastaneye yatınca mecburen verdim. Hastanede wee kullandık ama eve geçince dr brown ve lansinoh kullandım ikisi de direkt akmıyor yani meme gibi emerek sütü çekiyor. Dolayısıyla meme reddi yaşamadık. Dr brown cok yavaş akıyor eğer gaz sorunu varsa bunu kullanın derim ama gaz yoksa bu kadar yavaş akması hem yoruyor hem de bebeğin kilo almasını zorlaştırabilir. Lansinoh düşünebilirsiniz. Cam veya plastik fark etmiyor bebeğin zaten öyle bir ayrımı olmuyor.
Bi de ben naçizane şunu gördüm, siz ne kadar evham yaparsanız bebeğin seçiciliği de o kadar artıyor. Rahat olun emzik, biberon, mama ne vermek gerekiyorsa verin ve rahat olun. Stres yaparsanız reddetmicekse eder. Benim oğlum cok zayıf doğdu 2 ay ememedi, önce eds sonra biberon verdik, herkes artık hiç emmez uğraşma dedi, sonra 3. Ayda azmetti emmek istedi emdi. Emmeseydi ne olurdu hiçbir şey, sağar verirdim süt yine benim sütüm☺️İşin özü rahat olmakta🤗