Valla bizim doktorumuz docent yardimcisi be ayni zamanda yeni doğan yogun bakim doktoru. Bebegim premture dogdu ona takipliyiz. Veee oyle cok stres yatiran bi doktor degil rahat bi doktor. Ama tek stres yaptigi ve ustune basa basa soylesigi sey menenjit. Adam artik neler gorduyse. Ben cok bebek kaybettim menenjitten dedi. Bu asilari hastalarina soylemeyen doktorlar suc isliyor resmen dedi. En onemlisi mutlaka ve mutlaka menejit asilari yaptrmak desi. Yani onu ilk defa bu kadar cok onem verdigi ve ustuene basa basa soyledigi bir sey.