Bebeğim 13 aylık ilk menenjit aşılarını oldu bugün. İki çeşidini de yaptırdık :( Sabah vuruldu, öğlene kadar bi şeyi yoktu. Akşam üstü aman Allahım ateş, sürekli ağlama, aşı yerleri şişmiş, bacaklarına asla dokundurmuyor :( Ayy Allahım bu aşılar niye böyle ya :( Tam düzene giriyor her şey hooooop bir hastalık bir aşı ayy ne bileyim ya bebek olmak çoooook zor bence :( Yavruma dua edin nolur bu gece güzel uyuyabilsin kuzum 🥺😢