Merhaba arkadaşlar oğlumun iki üç gündür öksürük burun akıntısı ve ateşi var. Doktora antibiyotik verdi.Ateşi iki defa 38 buçuk oldu ama çok şükür düzeldi. İki gündür bakıyorum afedersiniz kakası bildiğimiz simsiyah renkte, acaba ilaçlardan dolayı mı hastalığından dolayı mı neden olabilir ?