simiyyy Sumeyra_94 genelde elyaf olurlar zaten sıcak tutsun çocuğu diye. Tog değeri kaç ve nasıl giydiriyorsunuz mesela benimki 1,5 tog zıbın üstüne buluz giydiriyorum sadece üstüne altındada pantolonu oluyo çorap giydirmiyorum oda 26 derece
Sumeyra_94 simiyyy bizim uyku tulumu da 1.5 tog oda 22 derece sadece zibin uzerine uyku tulumu giydiriyorum kullanma talimati oyle diye . Sizin gibi giydirsem daha da terler demekki cocuktan cocuga degisiyor heralde :)
Usraaa Sumeyra_94 e bebekten aldım tok degeri 1.5 normal ince gecelikleri ile yatırıyorum evin derecesi gece Eskişehir ayazında 21 dereceye iniyor bebeğim terlemiyor oda termometresi ile oda sıcaklığına bakın ona göre giydirin içiniz rahat etsin
Nazli92Alp Sumeyra_94 ev gece 20 21 derece oluyo üstüne battaniye örtüyorum sağdan soldan sıkıştırıyorum altına iyice ama bazen açıyo yine
Gamzeren13 Sumeyra_94 bende 3 gün oldu alalı 1,5 tog değeri zıbın üzerine giydiriyorum bizim odamız daha sıcak genelde 24/25 oluyor terlemiyor
simiyyy Sda16 işte dediğiniz gibi yattığımız saatle sabah saatleri derecesi tutmuyor sabaha karşı soğuyor ev
Sda16 simiyyy yattığımız saat ile sabah saatleri pek tutmuyor. Deneme yöntemi ile çözüm bulcak inşallah bende
Nazli92Alp Sda16 1.7 tog içine uzun ya da yarım kol badi giydirilmesi yazıyo ben yarım kol giydiriyorum çünkü normalde 1.7 tog 18-20 derece arası ama bizim evin ısısı 21-22derece oluyo
Dilekgul Lcw nin 1.6 tog tulumunu kullanıyoruz. İçine uzun kollu zıbın ve külotlu çorap giydiriyorum. Evimiz gece 22-25 arası değişiyor. Bu zamana kadar terleme sorunu yaşamadık memnunuz.