Omerin_annesi_23 olsada alırlar canım hiç farketmiyor tamamen doktorun tercihi bu aslında sen özel talep et bazıları gerek yok basit işlem diyor bazıları böyle bir anı yaşamasın hasta diyor benim doktorum ilk bebekti çok ağlamıştım psikolojik olarak etkilenme dedi direk genel anestezi verdi