Omerin_annesi_23 aaa yok zaten 30 dakikaya ayılıyorsun çok fazla verilmiyor ve regl sancısı gibi ağrın oluyor onada ağrı kesici veriliyor zaten o kadar emin ol düşük daha sancılı baya baya sancılı çevremde yaşayan herkes kötü yaşadı ben kürtaj oldum 2. Günden sonra ağrı kesici bile kullanmadım