Simaybaran06
Sleppy bozdu ya 3 4 yıldır kullanıyorum. Ortanca ve küçük kızıma. Ama nedense cok fazla şişiyor. Sızıntı yapıyor artık. Torba gibi oluyor. Molfixe geçtim mavi olanına. Bazen a101 in bezi softy yi kullanıyorum. Oda güzel. Birde migrosun bezi . Minnies ikisi de uygun