Simaybaran06 önlem diye çıkmış bitane bebek bezi uygun ama sakın alma ben beğenmedim sleepyde indirimde oluyo bazen o da uygun fiyatlı ama onuda begenmedim bebem natural var yeni çıkmış o da uygun ama onuda begenmedim daha bebegim iki aylık kullanmadığım kalmadı yani primada kullandım tabiki iyi ama şuan çok pahalı ötekilerinide neden beğenmediğimi söylim bebek idrar yapınca önü aşırı kalınlaşıyo bezin sanki saatlerce değiştirmemişim gibi oluyo bugün turco baby aldım 68 li e bebekte indirimliydi onu denicem bakalım o nasıl eger oda böyle olursa başka denicem işin kötüsü sleepyden daha bir sürü bezim var 136lı almıştık daha onları bitirmem lazım 😣