Kaderbbayram IceLady ben anne çayı içiyordum o hafta sürekli ağladı sonra anne çayını bıraktım bebek düzeldi bazı yiyecekler içecekler ters tepiyo
Flower123 Kaderbbayram aynen birimde öyle gönülsüz emiyor biberonu istemiyor zorla kaşıkla vermeğe çalışıyorum yarın evde çişini yapınca babası götürecek enfeksiyon var mı bakılacak
rua_da_senhora_das_verdades Kaderbbayram bebekler hastalığı çok belli etmiyorlar..belki de yeni yeni toparlıyordur
Egehan123 Kaderbbayram canım sizinki büyük ihtimalle eğer çok kaka ve kusma varsa süt alerjisi vardır bizdede böyleydi sür alerjisi olduğu çıktı ama iyi bir doktor bulmak şart tabi