bilgemira Leylaa_ bende baget var sadece tasli bir kere tasi dustu taktirdim sonra hic sıkıntı yasamadim ama tassiz yuzuk hic guzel durmuyor
prenslerin_annesi bilgemira ayy bendede var baget benimkinin yan taslarindan dustu minik minik taktirmadim daha
YeniAnneIstanbul Leylaa_ acikcasi bence duz yuzuk haric yuzuk kullanimi bebekle cok zor 🙈 ben sadece duz yuzuk takabiliyorum oglum 14 aylik, tektas veya sekili yuzukler tehlikeli oluyor bizde. Yuzuk yerine kupe yapsanda guzel olabilir belki?
YeniAnneIstanbul Leylaa_ Bu cok kotu 🙈 ila yuzuk yapacaksaniz digeri daha tarz duruyor bu taslar biraz kaliteyi dusuruyor sanki
Busraata Leylaa_ kullanmadim ama köşelerinin zarar verecegini düşünmüyorum,tektaş bile takiyorum günlük ha biraz dikkat etmek gerekiyor simdiye kadar bi sorun olmadi çok şükür
Eminos Leylaa_ 5 tas tek tasla veya duz alyansla guzel oluyor veya gosterisli bi 5 tassa egee tek takin bunla 5 tas birlikte olmaz
EmineB10 Leylaa_ çok güzel bir model. Bence bebeğe bir zararı olmaz. Benim tektaşım bebeğimin yanağını çizmişti yanlışlıkla hemen çıkarttım bir daha takmadım ama baget yüzüğüm var onu takıyorum hiç çizmedi. Bu da öyle o kadar sivri değil köşeleri. Zararı olmaz bence
bilgemira prenslerin_annesi evet sıkıntılı ama seviyorim yuzugu sadeve bir tas dustu is yaparken takmiyorim artik sadece ozel gunler ve disari cikarken hele cocukla hic takilmiyor.
Winner Tarz meselesi fakat Pek alyans gibi durmuyor. Beğenmedim modeli. Bebeğinizin yüzüne burnuna falan takılır eğer küçükse. Sırf bu yüzden tektasımı takmıyorum evde