Kuzucukumsu BuzluKahve ne zaman mı geriledi Şubat civarı 420ye kadar düştü. Ben geçen sene kasımda 505tem almıştım
BuzluKahve Kuzucukumsu kısa süreli göstermelik düşüş yasar ve yine yükselir. Bizin paramiz deger kaybettikce, dolae yukseldikca altin asla düşmez.
Kuzucukumsu BuzluKahve geçen kasımda 550ydi çok uzun süre düştü 420den bozdum şubatta borç olduğu için
Mucizemsin21 Aybukemm biricik34 Leylaa_ BuzluKahve Mucizem_0809 anayimbenn Merveee_94 bikerem boZdurmama kararı aldım sağolun kızlar 😂
Leylaa_ Mucizemsin21 Artık çok fazla düşmez en fazla düşse 500 550 civarıdır belki daha fazla o yüzden beklemek daha mantıklı para illa ki harcanır bir şey almayacağınız sürece
Kereminannesiii Mucizemsin21 bu yılın ortalarına doğru çeyrek Ocak gibi 1200 TL’leri bulacak demişlerdi yok artık demiştim bu gidişle olacak gibi.
Alperinannesiii Kereminannesiii eşim çeyrek 650 lerde iken 1000 olacak sene sonuna dogru dedi çıktı valla
Alperinannesiii Mucizemsin21 bende beklemedeyim canım aynı kendime araba almak istiyorum ama araçlarda malum 🙄
Mucizem_0809 Alperinannesiii allah sonumuzu hayır etsin inşallah ev alma niyetindeyiz o yüzden ne yalan söylim ne kadar çıkarsa benim için o kadar iyi 😂
Annis-ogul Mucizemsin21 evet cok büyük risk .zaten istedigi kadar artsın hersey on katı kadar pahalıdır geldi .li liraya aldığımız kivircigi on liraya aldığım gün hersey bnm için bitti zaten
Alperinannesiii Nltka doğru diyorsun külçe almıştık 500 den 450 lere falan düştü baya Bi süre 500 e bile çıkamadı şuan böyle ama bozsaydım zararda idim 1 sene de anca kendini kurtardı
Birkucakmutluluk Mucizemsin21 bende yüksekken bozdurayım dedim ben bozdurunca çıktıkça çıktı. Zararına tekrar aldım bugun. Düşüşe geçince bozduracağım takipteyim. Bence satmayın çıkacak gibi duruyo
KucukAdamm Mucizemsin21 ayın 18 inde faiz indirimi var . Faiz indirimi olduğunda enflasyon yükselir buda doları yükseltir. Altın dolar endeksli olduğu için yükselişe geçer . Biraz daha bekleyin derim . Yinede siz bilirsiniz.