Mucizemsin21 Kızlar kenarda biraz altın var 1 ay önce aldım şuan 5 bin karım var bozdurup kenarda bekletsem parayı düşünce alsam diyorum tekrar siz olsanız napardınız bozdurulmalı mı
Annis-ogul Mucizemsin21 bn sene sonuna kadar bozdurmayi düşünmüyorum ama kimseye tavsiye vermemem yanlış olur düşer fioan
Makaron_88 Mucizemsin21 valla bnde altın hesabında param var karımda iyi ama bozdurmayı düşünmüyorum ya sanki dahada değerlencek gibi çünkü piyasa uçuyor ama ihtiyaç varsa tabiki mecbur
bikerem Mucizemsin21 yaklasik 100gram altin 10 gunde 5bin kazandirdi. Acil bi ihtiyac yoksa bozdurulmamali bence. Uzun vadede en güzel yatirim
Mucizemsin21 birkizannesi_ ihtiyacım yok ama araba alcaz yatırım amaçlı aldık düşerse tekrar alırjm diye düşündüm
Mucizemsin21 Annis-ogul yılbaşında daha çok artacak diyorlar ama bana da düşcek gibi geliyo geçen sene de böyle oldu birden düşüşe geçti hızlıca
Mucizemsin21 Makaron_88 ihtyaç yok şuan da kar yapmak amaçlı satsammı diye düşündüm çünkü düşerse birden düşüyor altın
Alperinannesiii Mucizemsin21 bende beklemedeyim canım aynı kendime araba almak istiyorum ama araçlarda malum 🙄
Nltka Bu çıkışın inişi olacak bence sat . Düşünce tekrar al . Zaten altın işinin mantığı bu şekilde . Geçen senede 550 yi geçti aaaa uuuu yaptı herkes çok çıktı diye . Şimdi 550 seviyesine Kadar geriler . Sürekli bir şey yükselemez düşüşü muhakkak olur
Mucizemsin21 Nltka geçen senede yükseldi sattım çok bi karım olmadı ama 6 bin civarı yinede kar etmiştik şimdide o civarlarda kar etme yolundayız acaba satsam düşünce tekrar mı alsam diye düşündüm birden düşüyo altın çnkü
Alperinannesiii Nltka doğru diyorsun külçe almıştık 500 den 450 lere falan düştü baya Bi süre 500 e bile çıkamadı şuan böyle ama bozsaydım zararda idim 1 sene de anca kendini kurtardı
Nltka Mucizemsin21 aynen birden tepe aşağı yine çakılacaktır her sene böyle oluyor zaten altın yükseliyor aynı hızda da düşüyor
Annis-ogul Mucizemsin21 evet cok büyük risk .zaten istedigi kadar artsın hersey on katı kadar pahalıdır geldi .li liraya aldığımız kivircigi on liraya aldığım gün hersey bnm için bitti zaten
Mucizemsin21 Aybukemm biricik34 Leylaa_ BuzluKahve Mucizem_0809 anayimbenn Merveee_94 bikerem boZdurmama kararı aldım sağolun kızlar 😂
Kuzucukumsu BuzluKahve ne zaman mı geriledi Şubat civarı 420ye kadar düştü. Ben geçen sene kasımda 505tem almıştım
anayimbenn Mucizemsin21 kesinlikle bozdurma sakın böyle bir hataya düşme bir şey alırsan bozdur örnek; araba 😂
BuzluKahve Altin ne zaman düşüyor yahu? 😂 Cikip tepe taklak oluyor dediginiz altin gecen seneye oranla su an iki kati
Kuzucukumsu BuzluKahve geçen kasımda 550ydi çok uzun süre düştü 420den bozdum şubatta borç olduğu için
Merveee_94 Mucizemsin21 bende bi ara böyle düşündüm de bu altın çok fazla düşmez bu sefer yaparken aldığınız fiyattan daha yükseğe yapmış olucaz diye pek yanaşmadım ben eğer yapmam tekrardan diyorsanız bozdurun