ipekk05 evet haklisiniz bende birakamadim sagmayi ki benim 5 ml falan gelmeye basladi bisure sonra cok azaldi beslenememekten diye dusunuyorum, ama sizin geliyorken siz devam edin sagmaya ama ac kaldigini dusunurseniz eger mama yazdiron doktorunuza, cunku benim yetmiyordu sutum agliyordu hep. Ilk 1 ay kontrolune goturdugumuzde sadece anne sutu veriyordum hic mama vermedim 1 kilodan fazla kilo almisti, 2.ay kontrole gittigimizde kilosu dustu alerjisi ortaya cikti cunku doktor mama takviyesi yapalim dedi, ben de normal aptamil falan veriyorum bilmiyorum alerjisi oldugunu, cocuk cildiriyor gaz zannediyoruz, kakada kani gorunce doktor alerjisi var dedi, o sekilde meme reddi basladi ki kesinlikle alerjik bebeklerde olurmus red, sonra stresten emmicek beni diye dusunup sutumde azaldi, cok yiprandim ozamanlar cok kotuydum psikolojik olarak, allah kimsenin basina vermesin, bizide beterinden korusun, cok sukur buna da nabalim