Beautifulmom kendim verdim kuzu, çok araştırdım.Doğduğunda başladım araştırmaya, aslında eğitim dediğimiz şey.Tek yöntem bana göre, uyku saatlerini düzenleyip, beşiğinde pış pış yapmak ve sakinleştirmek.başka bir esprisi yok bu işin.benim arkadaşlarım para verdi, ben parasız kendim yaptım,hatta arkadaşım,uyku hocasının yolladığı broşürleri attı bana, bi baktım, yapılacak şeyler,benim araştırdıklarımla aynıydı.hiç birşeysi yok yani, uykusu ağırlaşınca koycan beşiğine,uyutcan.ağladığında da sakinleştirin.Zaten uyuyor her şekilde.