tosbikannesiiii şimdi basit bi hesaplama var. Kg başına 150 cc mama veya anne sütü almalı. Beslenme sayısına bölünmeli.
Diyelim ki 8 kg
Gece ve gündüz toplam 7 kere besleniyor. (Ek gıda hariç)
(8kg x 150cc) / 7 = 171 cc
Yani bu çocuk her öğününde 171 cc içmeli ki günlük kalorisini alsın. Bunun dışında yediği içtiği herşey extra. İlk 6ay sadece anne sütü/mama deniyor ama bu durum 1.5-2 yaşına kadar devam aslında. Ana öğünü süt/mama, yan ürünleri ek gıda. Adı üstünde ek gıda. O sebeple çok üzülme. Şu yukarıdaki basit hesaplamayı dikkate al yeter. Anne sütü alıyor hesaplayamıyorum diyorsan bazı öğünlerine 150 cc mama ekleyebilirsin. O şekilde için de rahat eder. Uzun oldu ama açıklayıcı oldu diye düşünüyorum. İnşallah üşenmez okursun😂 ben olsam üşenirdim.