Ttrhnd size birşey söylim mi kızlar 4. Aydan sonra hatta hadi 5diyeyim artık bebekte kendini topluyor ohhhh ne güzel rahatlıyorsunuz. Tabi psikolojik olarak. Uykusuzluk aza iniyor, ilgi devam ama yok bebek bana kaldı, evrende yanlızım, kimse beni anlamıyor, bu süreç bitmeyecek, herseyden korkuyorum gibi düşüncelerin hepsi gecıyor. Untmayın lohusalık tam olarak 40 gün veya kiminde 6ay sürüyormus. Baslarda ağlamaktan helak oluyordum nasıl olacak neden ben bakıyorum sadece neden neden Herşey için nedennnn diye ama şimdi 8bucuk aylıgız bebeğimle eğlenıyoruz çok şükür ve en yakın arkadaşım oldu kendisi. Bazen mızmızlanıyor dayanamıyordum ama olacak o kadar adı üstünde bebek🥰😍 şuan yasasıgınız hersey onu anlayamadıfınızdan büyüdükçe anlıyor ve rahatlıyorsunuz. Darısı başınıza inşallah. Sadece sabır hepsi geçiyor.😊💐💐💐