Ttrhnd benimkide 2 aylık hala yalnız kalamıyorum lohusalıktan çıkamadım, bazen çok pişman oluyorum bebek yaptığım için bazende çok mutlu 40tan sonra geçer dediler geçmedi sizin 3 ay olmuş hala geçmemiş benimde geçmeyecek hissediyorum bunu yalnızca yaşayan bilir uzaktan alışırsın demek çok kolay etrafa aileme rol yapıyorum ama bi çocuğun sorumluluğunu almak bana göre değilmiş omuzlarımda koca bir yük resmen sürekli onu düşünmek aç mı tok mu uykusu mu var sürekli evham halindeyim yapamıyorum çok zorlanıyorum eşim bu kadar destek olmasaydı şimdiye ilaçlı tedaviye başlamıştım çoktan