Mavisim Kızım 3 aylık 4600 gram ve hastalanmış asla asla asla içmiyor çooook aç olsa 60 ml içiyor fazlasını asla kabul etmiyor çok çok üzülüyorum ne yapabilirim yardım edin lütfen
Rahimesevda Mavisim hasta olduğunda icmemesi normal ama tabi tamamen kestiyse beslenmeyi doktora götürün bnce
Arenilay- Mavisim her mamasına yarım çay kaşığı zeytin yağı koy ebe demişti kilo almayan bebeklere zeytinyağı veriyolarmış ben 3 aylıkken bebeğim kabızlığı için 1 ay kullandım normalde 900 950 gram alan bebeğim o ay 1.5 kilo almıştı tabi kabızlığı geçince bıraktım ama kilo aldırıyor doktorunuza danışın yinede
nntok Mavisim canm benm bebeğim 3 ay 1 haftalık dün doktora gittik 4900 çıktı sadece anne sütü ama 2400 doğdu kızım 2.190 a kadar düştü doktor normal dedi kilosu boyuna bende inan kafama çok çok takıyorum
Papatyamelek Benim bebegimde sadece anne sütü aliyor oda cok yetrsiz ek gidayi asla kabul etmiyir 7 ay 3 gunluk kilosu daha 6700
Sevdalianne Papatyamelek ayni bwnim kizimda oyle 7 aylik tam 6300 kg emmiyor beni sagip veriyorum onu da bitirmiyor ekgida mama asla icmiyor yemiyor. B12 si düşük çıktı ek takviye almaya basladik umarim düzelir iştahları. Yemeyen çocuk cok yoruyor
Betulice Benim ikizlerim 9 aylık fakat 7.500 kg hala :) ama 7.5 aylıkken doğdular Ve çok az az kg alıyorlar cok uzun süre o dönemlerde 60 mL içiyorlardı 5-6 lik anca içiyorlar Ek gıdayı basıyorum bende sürekli ama yok yani kg almadı mı almıyor
Sevda6767 Betulice benimkiler de 9 aylık ve aşağı yukarı o kilodalar ama bizim sıkıntı ek gıda yememeleri ya. Saçma sapan bir beslenme şeklimiz var. Sizin nasıl
Papatyamelek Aysel03 inanaki milletin soylesiklerine artik tahammül edemiyorum bu cocuk niye bukadar zayif
Aysel03 Papatyamelek bende öyle hatta pek kimseye göstermek istemiyorum bu sebepten dolayı yani insanlar travma yaratıyor gerçekten ilerde kızım büyüdüğünde bebekliğine dair hep bu kilo konusunu hatırlıycam
Deletedmom789 Mavisim önemli olan aylık ne kadar kilo aldığı, kaç kilo doğduğu. Eğer kilo alımı güzelse endişelenmeyin yarıyordur
Elisamn Aysel03 sıkmayın canınızı . Elbette buyuyecekler her bebek kilolu olacak diye bişi yok keyfini çıkarın bebeginizin
EcrinYusuf Benim ikizlerim var 3 ay 9 günlükler 8 aylık doğdular kızım 4700 oğlum 5800 . Kızım doğduğunda daha kiloluydu doktora gittiğimizde reflusu çıktı yediğini kusuyor fazla sut icemiyordu. Kusma sıkıntınız var mı canım
Mavisim EcrinYusuf benim ikizlerim tam 3 aylık kızım dün 4400 çıktı asla yemiyor oğlumu daha tartmadım ama daha kilolu görünüyor kızım ne mama ne meme kabul ediyor ne yapacam bilmiyorum
Papatyamelek Sevdalianne kesinlikle benim bebegimdede vitamin eksikligi cıktı ek gidayi redediyor okadar yoruluyorumki ona biseyler yediricem diye
GiybetReis Mavisim benim kızımda 4 aya kadar 60cc içti. Doktor zayıf demedi doyduğu kadar yesin dedi. Sizin bebiş için zayıf mı dedi? 5. Ayla birlikte 90cc içmeye başladı. Şimdi 9 aylık. Bazen 90 bazen 120 içiyor. Doktora kilosu iyi dedi. İyi olduğu sürece buna takılma dedi.
Mavisim GiybetReis benim kızım 3 aylık 4400 gram aksine kilo vermiş hiçbir şey yok sağlığı iyi bakalım çok üzülüyorum
Melisa_33 Mavisim canım çok az kılosu emzir yarı kundakla hep uyut uyusun gelişir öylece inşallah uyumuyorsa parol fitil al emzirdikten sonra fitili kullan bak üstüne uyur yada parol şurup varsa çay karşısı ver. Uyur Mavisim
EcrinYusuf Mavisim peki erken mi doğdular bizimde hemen hemen ayni doktorumuz normal dedi 34 haftalık doğdular . Düzeltilmiş yaşı hesaplıyormusun canım