TwinsMother ben annemlerın yazlıgına geldım ve yanıma kıyafet aldım bez ve benzeri şeyleri buradan temın ettım hep olmazsa olmaZ güneş kremimiz ve şapkamız oldu sanırım. İlaç olarakta bişey almadım yanıma cunku bu zamana kadar hiç ilaç kullanmadık çok şükür. Denize de 1 kere sokma fırsatım oldu diğer gunler bayramdı falan derken gidemedik belkı yarına kısmet havs guzel olursa denize gidicez. Onun dısında herseye artık uyum sagladı ılk huysuzluguda gitti 🙂