Bizde gitmek istiyoruz ikiz bebeklerim şuan 2 ay 9 günlük dün doktora sorduk hiç bir sakınca yok hatta şuan sizin için en iyi zaman emekleme yürüme gibi birşeyleri yok dedi. Bebeklerim mamayla besleniyor oda ttatil için rahat olursunuz bir sıkıntı olmaz ancak 11 ila 3 arası güneşin altında durmak yok ve havuz kesinlikle yasak dedi :) gidenler tecrübelerini yazarsa sevinirim :)